DA VAR JEG HER IGJEN

IMG_1409-2

BACK IN B-TOWN

Hei fra kalde, men fine Norge! Jeg landet i Bergen i går ettermiddag, og fra flyplassen var det straka vegen hjem for å starte forberedelsene til Valentines-middagen. For første gang feiret jeg den sammen med venner, og vi koste oss med digg viltgryte, vin og smågodt. Ikke den verste dagen det altså! Valentines er jo dagen man skal feire kjærligheten, og selv om meg og mine single venner ikke har noen special someone i livene våre – så har vi hverandre og det er minst like fint ♥

IMG_1367 kopi-2IMG_1401-2

Noen bilder på vei til Janne & Julia i dag tidlig. HEI SOL, hva skjer Bergen og hvorfor er du plutselig så snill?

Nå skal jeg starte å skrive verdens lengste to-do liste som jeg skal jobbe med resten av uken. To uker på farten setter sine spor, og jeg henger så sykt langt etter med alt. Ikke en god følelse, og jeg kjenner jeg har en stor klump i magen av alt som må fikses. Heldigvis forsvinner den nok litt etter litt mens jeg stryker av gjøremål fra listen. Hater å ha ting hengende over meg.

IMG_1427-2IMG_1451 kopi-2

Zara er selvfølgelig med mamsen på jobb ♥

Ellers er det litt rart å være tilbake i Bergen. Da jeg våknet i dag tidlig forsto jeg liksom ikke helt hvor jeg var. Akkurat nå føles det utrolig nok godt å være tilbake. Godt å være tilbake til rutiner, venner og ikke minst lille Zara.

Jeg er forresten så jææævlig lei av mat for tiden, og trenger tips til lette retter jeg kan lage de nærmeste dagene! Lunsj, middag eller kvelds – har du et godt tips til hva man kan spise?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg