DA VAR HVERDAGEN HER

Image and video hosting by TinyPic

Jeg var nervøs da jeg våknet i dag tidlig. Du vet den følelsen du har første skoledag, da det killer litt i magen og man er spent på hvordan året kommer til å bli? Sånn hadde jeg det i dag tidlig. Men, nå skal jeg ikke på skolen dette året. Jeg har ett år permisjon, så mens alle andre starter på skolen i dag står jeg bak kassen i butikken. Det er så gøy! Jeg holdt på å skrive to utropstegn bak “gøy” der, men da hadde det virket ironisk at jeg faktisk syns det er moro. Haha! Okei, dette er faktisk første dagen i min nye hverdag. Dette er jo som første skoledag, bare bedre! Jeg skal jobbe i min egen butikk og blogge dette året, og ta opp litt fag fra BI men det trenger vi ikke å prate om 😉 Hihi!

De første timene av min arbeidsdag skal jeg faktisk legge inn noen nye varer i nettbutikken. Vi har fått inn så sykt mye kult fra Whyred at jeg holder på å dåne! Det er på tidspunkt som dette jeg elsker at jeg har vært med å starte butikk ♥♥♥♥  Vesker og sko til innkjøpspris halloooo! Jeg vet forresten at det har vært mye butikkprat de siste ukene, og jeg skal skjerpe meg! Som sagt blir det helt nye rutiner på meg fremover, både på bloggen og ellers. Om noen har ønsker til innlegg så kom gjerne med de – det setter jeg utrolig stor pris på! 

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

11 kommentarer
    1. Hei Julia! Dette har egt ikke noe med innlegget å gjøre, bare lurer på angående de Marlene Birger skoene. Har de selv, og tok de på meg (helt nye) når jeg skulle ut i byen. Jeg har aldri hatt så vondt før, og fikk de fæle gnagsåra bak på hælen. Har du opplevde det samme med dine sko? Gikk også ned 2 strl fra 38 til 36. De er ikke vonde å ha på sånt sett. Ha en fin dag videre, neste gang jeg er i Bergen skal jeg definitivt ta turen innom butikken din, så mye fint.

      1. Hei Silje! 🙂 Oi shit, det hørtes IKKE digg ut :O Hvilken farge har du? I grå som meg? 🙂 Jeg syns ikke mine var spesielt ille, jeg fikk litt gnagsår (men det får jeg i ALLE nye sko), men ellers gikk det bare fint! Kjøp compede gnagsårplaster, de er best 😀

        1. Ja har i grå, de er så fine 🙂 får kjøpe de Compede gnagsårplasterne du anbefalte, takk for tipset!

    2. Jeg syns det er veldig gøy å lese om butikken, og syns gjerne du kan blogge om det! Jeg vil gjerne lese litt om hvordan man går frem for å starte eget, med tanke på kostnader, avtaler med leverandører og tidsrom fra planlegging til man er klare til å åpne? Kjempe spennende! Ønsker deg masse lykke til med dette prosjektet!

      1. Jaa der sier du noe! Jeg har jo tenkt å skrive et innlegg rundt oppstarten lenge nå, men kommer aldri så langt.. Haha! Jeg skal prøve å få skrevet et omfattende innlegg ila uken 🙂 Takk for påminnelse <3 <3 Klem!

    3. Du klarte å få inn 7 utropstegn allikevel☺ haha! Ville prøvd å bruke det litt mindre, da tekstene dine ville sett mye proffer ut uten alle utropstegnene. For syns nemlig du er veldig flink til å skrive. Klem

    4. Elsker å høre om butikken din! Tenkte meg til Bergen i oktober, da skal jeg definitivt ta meg en tur innom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg