DA VAR HØSTEN HER

Åh, da var høsten kommet for fullt dere. På fredag var det strålende sol og shorts-vær, mens i dag måtte jeg faktisk ty til å låne en av vinterjakkene til Glenn for å holde varmen mellom slagene. Jeg har absolutt ikke noe antrekk å skryte av i dag, som dere sikkert ser på bildene. Jeg kom ikke tilbake til leiligheten før for et par timer siden, så dagen har gått i ett! Den startet med at meg og Glenn dro til Ikea for å handle inn litt, før vi dro hjem igjen til Majorstuen for å handle inn resten av det han trengte på KID. Lagde lasagne til kveldsmat, det er noe av det beste jeg vet! Mmmm <3 Helgen har vært veldig travel så har ikke vært noen verdensmester på å oppdatere. Snill som June er tok hun kontroll over bloggen min, woho! Vi var blandt annet på fest hos henne på lørdag, noe som var helt sykt morsomt 😀 Senere dro vi ut på byen, noe vi aldri skulle gjort. Det er jo alltid morsomst på vors. Noe vi burde huske på til neste gang vi storkoser oss på vorspiel. Søndagen ble brukt i sengen med junk og film, en typisk søndag med andre ord. Nå er det en ny uke, og det er egentlig litt deilig. Tilbake til de få rutinene jeg har igjen (okei jeg har egentlig ingen rutiner), noe jeg kanskje burde forbedre meg på denne uken? Haha! 
Heldigvis har jeg mine favorittsko som går til alt! Jeg er heeelt frelst av New Balance… Du finner de HER, i mange forskjellige modeller og farger 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg