DA VAR FERIEN OVER

Da var feriesommeren 2013 over for denne gang. Jeg har omtrent ikke vært hjemme i Oslo i det hele tatt, så jeg gleder meg som pokker til å komme hjem i dag! Akkurat nå sitter jeg på flyet, og takker Norwegian for at de har Wifi. Det gjør turen mye bedre! Egentlig skulle vi bli på Gran Canaria helt til onsdag, men med tanke på den forferdelige hendelsen natt til torsdag klarer jeg rett og slett ikke være der mer. Jeg trenger å komme meg hjem nå, og det føles helt riktig. Andrea blir igjen noen dager til, siden Fredrik har kommet så koser hun seg masse kan jeg tenke meg! De er så utrolig søte sammen <3 Til de som lurer drar jeg ikke hjem fordi vi har kranglet eller noe sånt, mellom oss er alt bra! Men som sagt har hun jo Fredrik der nede nå, og jeg hadde egentlig mest lyst hjem til Oslo. Jeg lander på Torp litt over fem tror jeg, så da tar jeg første tog inn til Oslo. Det skal bli en drøm å komme hjem igjen til leiligheten og Glenn –  og ikke minst Zara! Vi tre i sofan er virkelig verdens herligste kombinasjon, haha. Utrolig trist at han flytter ut den 1.september 🙁 Nå er jeg forresten så kvalmende lei av musikken jeg har på spotify, at jeg nå har gått over til julelisten min. Åh, Peter Jöback. Verdens herligste julemusikk. Hihi.  Sommeren har vært utrolig fin, og ikke minst spennende! Kanskje litt for spennende, noe som gjorde at jeg var lei de siste dagene på Gran Canaria. Nå gleder jeg meg til høsten, herlige høstklær og store skjerf. Og ikke minst til å være i Oslo igjen i mer enn én uke i gangen før jeg fyker videre. Det viser jo bare at jeg stortrives i hovedstaden, siden jeg savner det så mye!  Nei, nå skriver jeg egentlig bare mye tull her. Ville bare si at jeg levde, og er nå på vei til Oslo. Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg