DA VAR DET MANDAG

ANNONSE – Affiliate til nakd

GENSERHER / BUKSEHER

FÅ -15% PÅ HELE NA-KD.COM MED KODEN “JULIANYLAND15” ♥

Heiiiii! Hvordan har mandagen deres vært? Jeg skjønner ikke hvor den har blitt av. Føles ut som to timer siden alarmen ringte klokken syv, og nå er det straks tid for å legge seg igjen?! Det er vel ikke det aller verste at ukas første dag føles sånn. Hadde vært verre om det var helgen som fløy avgårde 😉

Akkurat nå står tven på å forstyrrer meg fryktelig fra denne bloggingen. Sitter bare å gløtter opp på skjermen. Det er faktisk over en time siden jeg åpnet macen for å blogge, og enda har jeg ikke kommet noen vei. Haha! Startet på 3%, en serie på netflix. De snakker brasiliansk, men jeg syns ikke det gjør noe. Det gir meg bare enda bedre grunn til å følge nøye med i stedet for å sitte på mobilen hele tiden. Haha! Har dere forresten noen ønskeinnlegg denne uken?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg