da går flyttelasset til Oslo!

 
Jakke – Levis, Jeans – Tiger Of Sweeden, Sko – Jeffrey Cambell,  Beanie – BikBok God (tidlig) morgen dere! Jeg har vært våken siden 0430, og er nå klar for å slenge Zara under armen før vi flytter til Oslo. Wuhuu, endelig er dagen her! Har gått å gledd meg hele uken, og nå er det plutselig lørdag. Tiden går så innmarri fort, og denne uka har virkelig bare flydd avgårde. Jeg er litt sånn småstressa for at jeg har fått med meg alt det viktigste, men jeg krysser både fingre og tær for det. Kommer til å bli et morsomt syn til de som ser meg på Gardermoen etterpå. Trillekoffert, en svær bag, vesken min pluss Zara. Det ser sikkert ut som om jeg har vært på backpacking rundt hele verden, med chihuahuaen min på slep! Nå gleder jeg meg som en gal til å komme fram til hovedstaden, der bestevenninnen min Birte venter på meg. Vi skal kose oss gløgg ihjel både idag og ikveld, noe som er utrooolig etterlengtet! Må være lov å kose seg også, og det er vel fortjent føler jeg nå 🙂

Vi blogges fra mitt nye hjem – Oslo!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg