CRY ME A RIVER

Tusen takk for fine ord i innlegget i går. Av og til når jeg har det litt..kjipt(?) så glemmer jeg hvor godt det er å dele det med dere. Da holder jeg det heller for meg selv å later som ingenting. Men, jeg er jo ikke alene. Det er flere i samme båt, uansett hvilke utfordringer man møter i hverdagen. Det er godt å vite at sine små problemer her i Norge faktisk ikke er så farlig. Når jeg deler mine svakheter med dere føler jeg meg jo alltid tusen ganger bedre etterpå. Å prate om ting som plager en hjelper veldig. Det ufarliggjør situasjonen, og man får luftet tankene i stedet for å bygge det opp til et enda større problem inni seg. For oftest så har man jo “egentlig” ikke problemer. Bare små bagateller i hverdagen som virker så store der og da, men som faktisk bare er bygd opp som problemer i hodet. Som om at jeg føler meg lite kreativ om dagen for eksempel. Cry me a river liksom, den kommer jo tilbake!

Poenget mitt er bare at det hjalp veldig å tømme hodet til dere i går. Det har faktisk stresset meg skikkelig den siste uken, mens etter å ha lest kommentarene deres så følte jeg meg så mye bedre. Tusen takk for at du tar deg tiden til å dele noen erfaringer med meg, det betyr mer enn du tror ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg