CRUSH

IMG_5915-2

IMG_5847-2

IMG_5857-2IMG_5851-2

VELVET BOOTS HER

Altså, hvor perfekte er ikke disse bootsene? Jeg holdt på å dåne da jeg åpnet skoesken! Disse skal jeg ha på meg i kveld 😀 Hvordan har din lørdag vært? Min har vært OK -. Jeg har nemlig fått besøk av Andreas, og i kjent stil er det alltid partyweekend når han er på Bergensbesøk. I går var intet unntak, og vi festet til langt på natt med både shots og vodka redbull. Hjelp! I dag er formen ikke så bra med andre ord.. Haha! I kveld er det pån igjen, selv om det frister mest å ligge langflat på sofaen. Men det er ikke hver helg bestekompisen min er på besøk, og jeg hater jo å bryte en så fin tradisjon vi har når han er her 🙂
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg