CROPPED

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er litt usikker på om tirsdag eller torsdag er “lillelørdag” her i Bergen.. Begge dagene er bra å dra ut på, så kanskje vi er så heldig å har to lillelørdager? Om noen få strakser får jeg besøk av noen venninner, og de skal bli servert noe så classy som burgere! Haha, hva skal man si? Vi lever ikke på løvetann og bomull her i hus. Det skal sies at burgerne er utrolig sunne laget med karbonadedeig. Bare dumt jeg har en forkjærlighet for smeltet cheddar og hamburgerdressing, som ødelegger hele fitness-måltidet min. Nå er det heldigvis snart høst og man kan slenge store ullgensere over den kommende ølmagen 🙂

Nå burde jeg finne noe å ha på meg før gjestene kommer, vi snakkes i morgen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAToppBrandy Melville / ShortsHER / BirkenstockHER (annonselenker)

 

2 kommentarer
    1. I Bergen er vi så heldige at alle dager i uka kan man finne et utested med liv! I motsetning til Oslo. Noen fordeler må vi ha 😀 Håper du koste deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg