CRAZYPANTS

God morgen! Klokken er godt over tolv men her i hus går det litt treigt i dag. Vi har nettopp spist rundstykker til frokost og skal straks trylle oss vakre igjen med sminkekostene våre. I går var vi nemlig ute en liten tur, og som vanlig var det veldig gøy. Formen min kan jeg faktisk ikke utsette noe på, så om litt skal jeg ta med meg June og Andreas til byen – og vi skal såklart lunsje på Sumo! Dette har jeg nok sagt mange ganger, men sushien der er byens beste etter min mening. Anbefales om du bor/skal til Bergen. Nei, jeg er ikke sponset av Sumo, selvom jeg virkelig kunne ønske det.. Hehe! Under finner dere et aldri så lite antrekk. Elsker disse buksene og har brukt de mye i sommer som du kanskje har merket 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERATopp – Zara / Bukse – BikBok / SunniesShades of Norway by Lene Orvik

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg