CRAZY JULEHANDEL

Julegavehandel del 1 er endelig i boks, wihu! Dro allerede halv elleve i dag tidlig, og jeg kom ikke hjem før nå. Kjøpesenterne er stappfulle av mennesker med galskap i øynene på jakt etter siste rest av gavene. I dag er også den store bulkedagen på biler, tydeligvis fordi alle kræsjer og bulker bilene sine. Derfor fikk jeg ikke lov å låne bilen til mamma.. Noe jeg egentlig skjønner godt, siden den er splitter ny og hun har selv bare hatt den i tre dager. Heldigvis kunne kjære Andreas være litt sjåfør for meg på siste del av handlingen, det var utrolig godt å se han igjen ♥ Merker at jeg er helt stressa når jeg skriver nå, sikkert fordi det har vært så mye handlestress i dag. Jeg tar siste rest i morgen, fjoh.. 


Hadde på meg min nye genser i dag, syns den er så utrolig kul. Passer både til hverdags og til fest! Den finner du HER. (Den finnes også i svart her.) Skjørtet finner du her. (annonselenker)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg