COWBOYLAILA

ANNONSE – I samarbeid med nakd

DENIM ON DENIM

NYLAND15

GIR -15% PÅ HELE NAKD

Åh jeg har så utrolig fredagsfølelse i dag! Det er vel på en måte fredag siden det er siste dag før helligdagene i påsken starter, som igjen bare gjør resten av uken til en megalanghelg. Ikke at noen bryr seg om den slags i denne tiden, hver dag er en helg si. Eller er det lov å si? Jeg er iallfall megaklar til å ta denne våren med storm, men om det blir noe av får man vente å se. Kan ikke alle bare bli coronasmittet da, så blir vi ferdig med det fortere 😛 Neida, jeg er ikke helt idiot og forstår at det ikke er slik det funker.

Nok bablings og over til viktigere saker. Denne rosabloggeren har skaffet en kjempefin rabattkode til dere hos NAKD, som er en av mine absolutte favorittbutikker. Både prisen og kvaliteten er 10/10, og det syns jeg mange “billigkjeder” kan slite med. NAKD har derimot virkelig skjønt det 😀 Det er der alle dressbuksene mine er fra, som jeg viser frem her støtt og stadig. Holder seg like fine vask etter vask!

 

DENIMSKJORTEHER / JEANSHER

Ellers vil jeg skryte av min flinke venninne Anna som har sluppet kolleksjon i samarbeid med NAKD nå. ELSKER plaggene, og mange av de er faktisk på vei hjem i postkassen til meg as we speak! Viser selvfølgelig fram så fort jeg har de, og i mellomtiden kan du klikke deg inn her for å se kolleksjonen hennes ♥ Gratulerer babe!

Husk å bruke koden “NYLAND15” når du handler for litt rabatt:)

2 kommentarer
    1. Jag tror att du kan presentera en tygsäck tillverkad i Bangladesh och få den att lysa på en runway!!!
      Glad Påsk!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg