COSTA DEL REGN

Heiiii, og god onsdag fra Costa del Regn! Syns jeg var fryktelig morsom da jeg kom på det navnet der. Not. Sånn tørr pappa-humør jeg prøver jeg å holde meg for god for. Men fra spøk til alvor, det har faktisk regnet hver eneste dag siden jeg kom hit. Det er litt begrensende med tanke på mine orginale planer for turen, meeeen jeg er heldigvis optimistisk så jeg koser meg fordi! Dessuten melder solen sin ankomst til helgen, og da er den forhåpentligvis her for å bli 🌞

Såååå, hvilket av disse selfiene er uten filter? Kødda, alle er med filter. Det er sannelig mye produktivt man får gjort på jobbfronten mens man venter i bilen til regnet skal gå over. Nå har jeg prøvd alle de nye filtrene på instagram, så da er jeg enda mer utlært i yrket mitt som influenser.

Fra spøk til alvor (igjen), hva skjedde egentlig med denne debatten? Skulle slike type filter forbys for å forebygge skjønnhetspress, eller kom man ingen vei?

I dag har jeg skikkelig lyst å gå til marinaen for å spise middag, så jeg krysser fingrene for at det blir opphold utover dagen. Hvis ikke lager jeg meg noe digg mat i leiligheten, ser på serier og tar livet med ro. Uansett, jeg skal kose meg ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg