COMFY TRAVELER

IMG_0525-2

JAKKE – HM · HOODIE HER · BUKSE HER · BOOTS HER

Hellu fra flytoget! Jeg har nettopp landet i Oslo, og skal være her til i morgen kveld for å dra på et par møter, en lansering og kanskje skrive under ny leilighetskontrakt. Jeg var jo på visning av en ny leilighet i går, og den var SÅ fin. Gleder meg veldig til å vise dere bilder 😀 Det er så ufattelig deilig å være tilbake i Oslo igjen, selv om det bare er for en natt. Jeg er glad jeg valgte å reise en dag tidligere i stedet for å dra på dagstur i morgen. Da får jeg litt kvalitetstid med venninne mine her, og i kveld har jeg booket bord på Dinner som er en av mine favorittresturater i Oslo. Gleder meg som en gal til å spise Crispy Duck, byens beste!
Jeg reiser sammen med Andrea, og det er superdigg å slippe å dra alene. Det er jo egentlig ganske kjedelig å reise, men tiden flyr jo (heheh) bokstavelig talt når man har noen å skravle med på veien.

3 kopi-2

IMG_0548-2  hihi2 kopi 3-2

Her har dere dagens reiseantrekk. Jeg har nok ikke reist så “chill” siden 2009 da jeg alltid fløy i min rosa joggedress. Heldigvis ser dette litt bedre ut, tror jeg selv iallfall. Både buksen og genseren er store favoritter hos meg, spesielt kombinert med disse bootsene!
Åh, jeg er egentlig litt trist for å reise hjem allerede i morgen jeg altså.. Jeg skal jo være i Oslo nesten en uke i starten av februar, så jeg får holde motet oppe med det i tankene. Men, nok skravling fra meg. Nå skal jeg straks gå av på Oslo S der jeg blir møtt av Ingvild og June WÆÆ gleder meg til å se de igjen! Vi snakkes mer i morgen, så håper jeg alle har en strålende kveld hvor enn du befinner deg i landet!
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg