EN ANNEN TYPE SHOT

IMG_9433-2IMG_9426-2IMG_9477-2IMG_9448-2

Som dere vet liker jeg ikke kaffe. Jeg syns ikke det smaker vondt, men jeg foretrekker faktisk en iskald redbull sugarfree fremfor en kopp med kaffe. Men, nå er vi så kalde etter mye trasking i Oslos gater at vi måtte ta et lite pit stop på espresso house. Den lille kaffekoppen er min forresten, med en espresso shot. Jeg shotter stadig ting jeg ikke liker etter klokken har passert midnatt så hvorfor ikke prøve meg på noe alkoholfritt også. Må si det var deilig å shotte noe som gjorde meg klarer i topplokket, og som ikke fikk meg til å ville danse på bordet!

Nå skal jeg videre for å møte min kjære Andrea ♥ Vi skal bl.annet på Delicatessen å spise middag. Gleder meg til kvalitetstid med den baben igjen!

2 kommentarer
    1. Kan heller ikke fordra kaffe, men sliter litt med at jeg ikke liker noen energi drikker heller hehe! Men er på Espresso House daglig og drikker Chai-latten de har der, den er seriøst verdens beste!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg