CLEANING OUT MY INSTAGRAM

Hei og god… ettermiddag har det vel blitt nå. Jeg våknet av meg selv klokken fem i dag tidlig, dødsirritert av den naturlige grunn at jeg ikke ville våkne så tidlig. Da jeg ikke fikk sove igjen gjorde jeg min vanlige morgenrutine; scrolling på instagram. Se igjennom storyer, den ene mer uinteressante den andre. Plutselig var klokken blitt halv seks, og jeg tenkte “har jeg virkelig brukt 30 minutter av livet mitt på dette tullet?”. Her var det på tide med en detox. Når man først skal bruke så mye tid på en app, kan man i det minste bruke den godt.

Jeg unfollowed én etter én. Treningsprofiler jeg tidligere syns var inspirerende, men som nå bare er irriterende. Gamle venner jeg møtte i syden for fem år siden, der jeg virkelig driter i hva vedkommende gjør på i hverdagen på andre siden av landet. Kjendiser jeg startet å følge fordi jeg var obsessed i en tvserie, man trenger faktisk ikke å følge hele casten til the Vampire Diaries tre år etter det ble tatt av lufta. Jeg er så lei av å bla igjennom story etter story med innhold jeg ikke bryr meg om. Hvorfor skal man følge folk man verken syns er underholdende, gir inspirasjon, motiverer eller kjenner?

Jeg gikk fra å følge nærmere 600, til å kutte det ned til 225. Litt av en detox. Deilig! Anbefaler dere å gjøre det samme:-)

Hva er deres favorittprofiler, og hvorfor?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg