CLEAN FRIDAY

ANNONSE – Affiliate nelly

BODYHER / BELTEHER / BUKSEHER

✨ HUSK -20% PÅ ALT FRA NLY MED KODEN JULIA20 HER  ✨

Woop woop da var det fredag igjen! Nå sitter jeg nydusjet og fornøyd i sofaen, etter å ha brukt mange timer på å shine huset i dag. Viktig å få inn litt snikskryt 😉 Men helt seriøst, det er noe eget med å vaske til helgen. Jeg klarer ikke å slappe av om jeg omringes av hybelkaniner, brødsmuler og regelrett drit fra uken. Derfor er fredag=vaskedag så langt det lar seg gjøre.

 

Åh, en perfekt loffskive med reke. Har dere prøvd reker med rødløk og koriander? Det er SÅ digg! Nå klarer jeg ikke å spise det uten lengre.

Apropos sjømat, nå skal vi på date-night på Sumo! Min favorittrestaurant of all time. Ville bare titte innom å ønske alle en fin start på helgen, snakkes senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg