CHUNKY BLACK SNEAKERS

Annonse – Affiliatelink

SNEAKERSHER

(I helhvit her)

Heiiiiiiiii og god…..ettermiddag? Hvor timene har blitt av er et under for meg. Det føles ut som 30 minutter siden jeg sto i morgenkåpen på badet å prøvde å trylle vekk de megablå ringene under øynene etter alt for lite søvn i natt. Gratulerer til meg selv for verdens lengste setning, btw.

Drastisk samtaleskifte; hvor KULE er ikke disse sneakersene? Ja, jeg vet jeg alltid skriver “hvor kul/fin/fantastisk” osv når jeg har fått nye, kule pieces til garderoben. Haha, kan ikke noe for det! Jeg har helt hekta på chunky sneakers om dagen. Kan man forresten si chunky? Hva betyr egentlig det? Aner ikke hvorfor jeg skriver det. Har sikkert sett det på en eller annen blogg, så satt ordet seg i underbevisstheten min.

I dag har jeg en sånn skikkelig voksendag. Leiligheten skal shines, klær skal vaskes og regninger skal betales. Litt snork, men jeg syns faktisk det er veldig hyggelig! I kveld er det middagsselskap her. Mitt første middagsselskap i den nye leiligheten, æææ!! Enda litt usikker på hva jeg skal lage, men åpenbart noe skikkelig digg. Forslag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg