CHILLIN AT HOME

REKLAME – Affiliatelink

JUST MY CASUAL CHILLIN´ AT HOME OUTFIT

GULLBODYHER

Jeg vet ikke helt om det er lov å si dette, eller om jeg burde. Fordi det setter meg selv i et sykt dårlig og ignorant lys. Men… Ofte når jeg bestiller pakker på nettet, så bruker de ofte å være ganske store. Som dere har sett på handlekurvene mine. Det er ikke alltid jeg rekker å prøve alt, og ender opp med å glemme nye plagg innerst i skapet. Da jeg hadde en liten garderobe-detox tidligere i dag fant jeg plutselig denne gullbodyen som jeg bestilte til bursdagen min. Sykt kul?! Hadde heelt glemt av den. Litt usikker på hvilke anledninger jeg kommer til å bruke den enda, men garantert ikke med en morgenkåpe over slik som på bildene. Haha! Helt sikkert med en highwaist jeans, skinnbukser elns. Vi får se!

4 kommentarer
    1. Hvordan er NLY trend i størrelse?
      Jeg har så lyst å bestille meg en hvit blazer men er litt usikker på
      str.
      Du ser som vanlig HELT fabelaktig ut ❤️

      1. Det varierer veldig, men i blazere bruker jeg omtrent alltid å bestille M selv om jeg bruker xs/s til vanlig 🙂 Syns det ikke er fint om de strammer over skuldrene, om du skjønner? 😀

        Tusen takk søte deg! <3

        1. Det var akkurat det jeg lurte på – jeg er vanligvis 36/38 ish, men på jakker må jeg som regel opp en str da jeg har litt brede skuldre og når den blir akkurat litt stram over skuldrene ødelegger det jo alt.
          Tusen takk for svar 🙂

          1. Jaa, det er jo dessuten kult at blazere er litt oversized. Heller for stor enn for liten, si! Lykke til med shoppingen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg