CHILLERN OG SLAPPER AV

Må bare si at det er helt sykt at “sommerkroppen” troner norges toppliste på spotify om dagen. Det sier bare hvor ekstremt simple vi er når det kommer til musikk ass. Det sier jeg ikke med en overlegen holdning, langt ifra. For jeg, som alle andre, har fått den idiotiske sangen på hjernen og syns den er skikkelig fengende. Teksten er jo bare så fordummende og teit, haha.

Ellers må jeg si det frister ekstremt lite å sitte inne å jobbe på dager som dette! Alt jeg vil gjøre er jo å ligge i sjøstjerneposisjon på en solseng, noe jeg også har gjort i hele dag. Får ta igjen jobben når solen går ned, og utnytte den fantastiske sommeren ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg