CHILL, CHILL, EAT, CHILL

IMG_9768-2

Helluuu fra en meget sliten Julia! Det er litt ironisk at jeg sitter med “work, work, work, hard, work, work” bildet vårt, siden denne uken har gått mer i “chill, chill, chill, eat, chill, chill”… Hehe! Sånn er det å være syk. Normalt går det helt fint å jobbe på gulvet i syv timer, mens i dag fikk jeg heeelt knekken rundt klokken tre. Det tyder vel på at formen ikke er helt på topp enda, men jeg tar dag for dag og stresser ikke 🙂 Det viktigste er å bli frisk, og det permanent!
I dag har det vært ByLørdag i Bergen sentrum, og vi har hatt massevis av blide kunder innom butikken. Det er så gøy å jobbe på sånne dager, og det gir meg så mye motivasjon. Jeg har også pakket inn mange julegaver (beklager alle sammen), noe som virkelig ikke er min sterke side. Men, jeg har prøvd så godt jeg kan – og det er jo tross alt innsiden som teller 🙂

IMG_9804-2

IMG_9805-2IMG_9796-2

BLUSE – HER / DRESSBUKSE – HER / SKO – ZARA

Nå har jeg nettopp kommet hjem, og tar det max rolig i sofaen sammen med Zara og en litta øl. Straks fylles leiligheten opp av festglade venner, og vi ska kose oss med deilig vin og garantert mye latter før vi skal ut på byen senere i kveld. Jeg håper bare formen holder seg slik at jeg også kan bli med, men jeg risker virkelig ingenting. Om jeg føler meg litt dritt så går jeg faktisk å legger meg i stedet, noe som egentlig er ganske sykt å si til å være meg.. Haha! Som sagt har jeg fått en skikkelig wake-up-call etter sykehusbesøket mitt, og er ikke villig til å sette helsa på spill for en kveld med festligheter. Vi får se hva kvelden bringer 🙂 Snakkes i morgen, og kos dere i kveld uansett om det er i sofakroken eller ranglende rundt på byen!

Forresten! Vil minne om at Janne & Julia har -20% på HELE nettbutikken ut helgen. Vi har også åpent i Strandgaten 66 i morgen fra 14-17, der vi har samme tilbudet ♥ Alle varer som blir bestilt blir sendt på mandags morgen, så du får det garantert før jul!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg