CHANGE OF PLANS

Herregud, for en natt. For en fest! Jeg ble alt for full, det må jeg ærlig si. Men det gjør ingenting. Jeg, Andrea, Erica og Anna hadde det så gøy sammen, og danset hele kvelden før vi endte på MAX Burger. Spiste på hotellrommet til meg og Andrea, og det er seriøst ketchup, cheese dip og fries overalt! Flaks at vi skal sjekke ut i dag, hehe. Jeg våknet også opp til nyheten om at jeg skal til Oslo i dag, og ikke Bergen som planlagt. Jepp, denne frøkna ombooket nemlig flyet sitt i siste liten under sterk påvirkning av mr. Vodka Redbull. Wopsi! Jeg er egentlig ikke så keen på å dra til Oslo engang. Off. Orker ikke booke om flyet mitt enda engang, så da blir det visst en liten tur til hovedstaden før jeg drar til Bergen i morgen kveld. Yolo, si.

Så langt i dag har jeg våknet alt for tidlig, tatt en dusj og faktisk sminket meg. Nå tenkte jeg å dra ned til hotellfrokosten og munche som en gud. Snakkes senere!

1 kommentar
    1. Du har for mye i leppene nå julia.. håper du ser det selv, jeg synes du er sååå mye finere uten!! Ellers er du helt smashing

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg