CASUAL MONDAY

(annonselenker)

IMG_4029-2
IMG_4009-2
IMG_3974-2
IMG_3901-2
IMG_3947-2
IMG_3958-2
IMG_3985-2-2
IMG_4078-2
Jakke – HER / Jumpsuit – HER / Sko – I svart HER / Veske – HER

Et sent hallo fra meg denne mandagen. Da alarmen ringte i dag tidlig var jeg trøtt. Faktisk så trøtt at jeg slumret i over en time, haha! Det er kanskje ikke så rart med tanke på hvor dårlig jeg sov. Sånn helt seriøst, jeg våknet sikkert hver halvtime. Aner ikke hvorfor. Men men, jeg krysser fingrene for en bedre natt i natt 🙂
I dag har jeg på meg min favoritt-jumpsuit, som er en sikker vinner hver gang jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg. Nei, nå skal jeg faktisk runde av her. Hodet mitt er alt for treigt til å skrive et innlegg, føler det bare blir surr her. Vi snakkes senere ♥
7 kommentarer

Siste innlegg