CANDY CRUSH VS. PANDEMI

God morgen! Jeg våknet av meg selv klokken halv seks i dag, noe som er fryktelig tidlig spør du meg. Likevel ga det meg mer tid på morgenkvisten til å spille candy crush i senga, så jeg kan ikke klage. I går slettet jeg faktisk smittestopp-appen for å få mer strøm til å spille candy crush. Hjelpe meg så fort batteriet tappes med den på telefonen! Fikk dog dårlig samvittighet i dag tidlig, og skal nå laste den ned på nytt. Det er vel viktigere å samle data i denne pandemien enn å spille mobilspill, selvom det gjerne føles viktigere med candy crush. Noen trenger en reality check…

Den får vi derimot ta senere, for nå kommer et lite bildedryss fra min første uke i Molde!

Rosé på terrassen forrige lørdag. Ble helt overrasket over hvor varmt det ble i solveggen, som om jeg aldri hadde vært i solen før. Haha! Utrolig deilig iallfall ♥

To egg til frokost, hveeeer eneste morgen. Jeg spiser faktisk alltid de to eggene, mens varierer på resten. Noen dager knekkebrød, andre dager rundstykker eller brød, mens de to eggene spiser jeg alltid. Elsker egg med smilende plomme!

Nå for tiden er jeg hekta på wasa havreknekkebrød med majones, hamburgerrygg, agurk og tomat. MMM!!

Tar seriøst flaut mye selfies i heisen, tør ikke å legge ut halvparten engang… Haha!

Zara ♥♥♥♥♥ Verdens beste lille hund! Det sier vel alle om sine egne kjæledyr, og det er fordi hunder ofte tilpasser seg eierne sine. Zara er som en hundeversjon av meg, kanskje ikke så rart etter 10 år sammen.

Selfieselfieselfieeeee!

Vet ikke helt hvorfor jeg tok dette bildet?

Jeg bruker fast to forskjellige ansiktsmasker, denne for peeling (den beste masken jeg har prøvd i mitt liv), og denne sorte for fukt og rens. ELSKER de!

I dag er en sånn dag der man må holde seg hjemme mellom 10-16 for å vente på pakke fra UPS. Like gøy hver gang… Ellers skal jeg ut å nyte solen litt senere i dag, og spise middag på GLASS sammen med Eline. Deilig lillelørdag!

3 kommentarer
    1. Fra en knekkebrødelsker til en annen – prøv WASA sine runde knekkebrød med havsalt og chia. Har nesten aldri gått tilbake til noe annet etter jeg prøvde de! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg