CAMPINGTUR

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen! I går dro jeg og en fin gjeng avgårde til campingvognen til Ida som ligger en times kjøretur unna Molde. Utrolig deilig å komme seg ut av byen litt, uansett om det ikke var lange turen. Det fantes nesten ikke dekning, det tok årevis å sende snaps og det var helt stille. Mobilen glemte jeg (nesten) helt av, og vi bare koste oss med digg grillmat, alias og rødvin. En skikkelig koselig kveld ♥

Jeg satt på med Andreas som måtte på jobb i dag tidlig, så vi kjørte vel litt over syv. Jeg sitter enda i pysjen og har store planer om å komme meg i dusjen. Har noen småting som må fikses før jeg reiser til Bergen i morgen, bl.annet å kjøpe enda en koffert siden jeg har alt for mye klær! Zara skal på veterinæren klokken halv fire, så satser på jeg får fikset alt før den tid. Under finner du et lite bildedryss fra i går, er det ikke nydelig der?

P7200023-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAP7200034-2P7200121-2P7200063-2P7200095-2

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg