CAMO FRIDAY

P1067685-2

camo  P1067697-2P1067706-2

CAMO JAKKE HER · BUKSE HER · SNEAKERS HER

Yohooo da er det helg! Åh, i morgen skal jeg seriøst sove såååå lenge. Da våkner jeg vel klokken syv av meg selv, typisk når man ikke stiller alarmen haha. Jeg gleder faktisk meg utrolig mye til i morgen, for da skal jeg ha en lørdag slik som jeg ofte hadde back in the days. Da våkner jeg, bruker god tid på å lage en deilig frokost, tar en lang dusj med hårkur og ansiktsmaske, surrer litt rundt i leiligheten og drar avgårde for å gjøre litt ærender til kvelden. Det er så lenge siden jeg bare har tatt lørdagen som den kommer, om du skjønner? Som regel stresser jeg rundt et eller annet sted, mens i morgen skal jeg virkelig ta livet med ro! På kvelden skal jeg i en bursdagsfest, noe jeg også gleder meg til. Nei, dette kommer nok til å bli en veldig fin helg altså.
Hva er dine planer? ♥
6 kommentarer
    1. Et litt “off” spørsmål; men du har tidligere sagt at du har gått fast til Oda Wam. Gir du fortsatt beskjed når hun kommer til Bergen? 🙂

      Digger bloggen din!

    2. Hvilken størrelse har du i buksa? Den var superfin!! <3 Lyst på buksa selv, men pleier aldri å kjøpe bukser på nett fordi størrelsen varierer jo veldig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg