CALVIN KLEIN OF MORNING

Nå dere, er det verste bak oss. Fra nå av kan det bare gå mot bedre tider. Grillmat, utepils, nakne ben på byen, ferske reker, mindre klær, større smil. Nå er vi endelig ferdig med den lange vinteren, for i dag er det faktisk den første offisielle vårdagen! Nå ser jeg endelig lyset i enden av tunellen!

Image and video hosting by TinyPic

 

Men, nå ble jeg kanskje veldig gira uten grunn. Selv om det er 1.mars betyr ikke det at gradestokken plutselig viser 10+. Heller tvert i mot, for den er mye nærmere nullpunktet enn den var i går. Men, jeg er optimistisk! Jeg husker så godt det året jeg flyttet til Bergen. Det var 1.april 2014, og det var helt fantastisk vær frem mot sommeren. Skikkelig varmt, og utepilssesongen hadde allerede startet for fullt da jeg ankom Bergen.

 

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

 

-Genser fra junkyard HER

 

Image and video hosting by TinyPic

 

Har dere forresten sett så fine negler jeg har fått nå? Var hos beste Jeanette Helen på TL Salongene Laguneparken forrige uke for å fylle på og endre farge. Jeg husker dessverre ikke hva fargen heter nå, men om du spør henne vet hun det 100% sikkert 😀 Telefonnummeret til salongen er 55010194 ♥

Image and video hosting by TinyPic
6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg