BYVANDRING

Åh, jeg sliter alltid med starten på innleggene mine. Hva skal jeg skrive liksom? “Heihei!” “Hei supre lesere” “Hei alle sjokolademuffins”, eller bare ikke skrive noen ting i det hele tatt? Det er vel egentlig ikke noen som bryr seg om starten uansett, men om det faktiske innholdet. Her kommer iallefall det: I dag startet jeg dagen på Karl Johan Hudpleie for å fikse vippene mine. De har fått inn et nytt sett med vipper som er mye lengre enn de forrige, og wow for noen flotte vipper jeg har nå! Viser dere i morgen 🙂 Etter det dro jeg hjem for å skifte fort, før jeg møtte June for en herlig spasertur med hundene. Vi dro innom en salatbar for å plukke med oss middag, og den anbefaler jeg til alle! Husker ikke hva den heter, men den ligger på en måte i undergaten til Karl Johan. Noen som skjønner hva jeg mener?  Etter det tok vi turen til Joe & The Juice, og der satt vi å spiste, drakk og koste oss. Jeg drakk en blanding av jordbær og banan, utrolig god! June drakk bringebær, ingefær og eple om jeg ikke tar helt feil? Veldig smakfulle begge to iallefall.     
Verdens herligste jente, uten tvil! <3 <3 Nå har jeg nettopp kommet hjem, og skal videre på Elixia for en lett treningsøkt. Kjenner jeg har motivasjonen igjen, og det er deilig! Senere skal jeg lage kyllingencheladas til kvelds. Hvor sunt det er etter trening tør jeg ikke si noe om, men jeg bryr meg faktisk ikke. Utrolig godt er det iallefall. Mmmm! Ha en fin kveld så lenge 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg