BYENS BESTE SALAT!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Et lite Oslotips! Om du bor her, er på besøk eller har tenkt å dra hit snart tenkte jeg å komme med et supert lunsjtips. Dette er kjøpt å betalt forresten. Av meg selv altså, ikke av BIT. Der har de utrolig gode salater og baguetter, for ikke å snakke om kanelbollene som smelter på tungen. NAM! Konseptet er likt subway på en måte, der du selv velger alt fra brød til salat osv. Bare at standaren kanskje er noen hakk over. I går prøvde jeg meg på en ny kombinasjon salat, og den inneholdt:

– Marinert kylling
– En skje kurrydressing 
– Salat
– Litt rødløk
– Litt agurk
– 1/2 avocado
– Ananas

Jeg liker egentlig ikke kurry engang, men sammensetningen ble bare helt magisk! Kan jo prøves ut å lage hjemme også, om du ikke har BIT i nærheten 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går var jeg som sagt på en liten handletur med en venninne. Var veldig begrenset hva jeg fikk plass til i kofferten, så i stedet for å bruke flere tusen på flybilletter hjem til Bergen for å hente klær, brukte jeg halvparten på noen nye basics. Jeg har jo ikke vært helt i form de siste dagene, men i går ble vi invitert på Tone Lise Akademiet for å freshe opp hender osv. Det trengtes! Fikk også et lite foredrag fra selve Tone Lise, om veien hennes frem til der hun er i dag. Wow, for en dame, og for en gründer! Virkelig et godt forbilde for alle oss kvinner med bein i nesa 🙂

Nå skal jeg pakke baggen og dra avgårde på dagens shoot! Følg meg gjerne på snapchat om du vil se litt fra behind the scenes (julianyland). 

6 kommentarer
    1. Hei Julia! jeg bare lurte på noe angående de hvite skoene du har hatt på deg i de siste antrekksbildene nå. Jeg vipper mellom 37 og 38 i sko, så jeg lurer på om de er evt trange å gå i, eller om de kan sammenlignes med størrelsen i converse? 🙂 fine bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg