BYENS BESTE PIZZA OG RABATTKODE PÅ NELLY

Nå holdt jeg nettopp på å kaste macen i veggen fordi jeg ble så jævlig forbanna. Det har vært en sykt lang dag, jeg er rævsliten og alt jeg ville var å blogge før jeg sovnet. Tror du ikke Mr. Macbook not-so-pro bestemte seg for å FRYSE hele skjermen slik at absolutt ingenting funket?? Det var jo bare å restarte, men det fant jeg ikke ut av før det hadde godt en halvtime og vel så det.

JAKKEHER

(Nå får du -20% på ALLE jakker hos Nelly med koden “jackets20” HER ♥)

Men samma det, nå er jeg her i alle fall. Egentlig skulle jeg jo bare skrive om den diggeste pizzaen i verden, men så slo i-landsproblemene inn. Men fra spøk til alvor. Pizzaen på da Stefano i Bergen er så syk! Jeg og jentene (eller skal jeg si nettbutikk-modellene våre ♥) dro for å spise lunsj midt i shooten, og vi var så crazy å bestilte hver vår pizza. Ikke noe “dont feed the models” her i gården, heheh!

Åh, jeg sier det igjen. Det har vært en lang dag. Samtidig ligger jeg i sengen med en sånn godsliten følelse, og ikke utmattelse om dere skjønner? Det gir meg så mye energi å jobbe om dagen. Bare tanken på at man skal starte noe nytt gir meg sommerfugler i magen! Har sikkert brent over 2000 kcal i dag bare av å shoote til nettbutikken og rydde på plass alle de nye klærene på lageret også. Er helt støl i kroppen! Noe som forteller meg at jeg kanskje er litt for dårlig trent om dagen, og burde starte med det igjen.. Etter den nye butikken åpner, si.

JAKKEHER / VESKEHER / JOGGIS – JUST FEMALE

Nå får du -20% på ALLE jakker hos Nelly med koden “jackets20” HER ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg