BYE OSLO

Puh, for en slitsom dag! Ikke fordi vi har gjort så innmari mye, men fordi alt er slitsomt når man er litt klein. Haha! Etter at vi sjekket ut av hotellet dro meg, June og Glenn på peppes for å fylle på magen med litt junk. Det var superdigg å spise pizza med bernaise og rømmedressing. Kan aldri få nok dressing, etter min mening! Andrea kom også, jeg har ikke sett henne siden før jul så det var så hyggelig å catche opp litt ♥

Nå har Andrea nettopp dratt med toget hjem, og jeg sitter på Oslo S mens jeg venter på Ingvild og Lisa. Vi skal ta flyet sammen til Bergen i kveld, og det er så hyggelig å slippe å reise den strekningen alene til en forandring 🙂

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
JakkeHER (annonselenke) / Gense – M.A.M.B / Bukse – Zara / Veske – Balenciaga

Minner om at nelly har salg på alle jakker nå, noe som kan være digg om du for eksempel vil kjøpe jakken jeg har på meg over fra Dry Lake 😀 Du finner hele salget her!

6 kommentarer

Siste innlegg