BYE OSLO

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKE – LIGNENDE HER

Hei fra fine Furutangen! I går kveld fikk jeg melding av Karima som spurte om vi skulle dra på hytten til onkelen og tanten hennes i helgen. De har en superfin hytte på Furutangen som vi har vært en gang tidligere. Finner virkelig roen her oppe, så jeg var selvfølgelig rask med å svare at JA – det ville jeg. Man får vel ikke mer fart og moro nå for tiden, så tre dager med snø, god mat, turer, venninnetid og kos passer meg helt perfekt. Vi kom hit for et par timer siden, og siden da har vi kommet oss til rette, spist middag, drukket litt rødvin og prøver nå på død og liv å få chromecasten til å fungere. HERREGUD hvorfor må teknologi være så…. vanskelig? Menmen, tv eller ei. Koser meg maks uansett ♥

Lille Frostyskatten ♥

BOR seriøst i denne pysjen resten av helgen. Overdelen finner du her og buksen her!

OVERDELHER / BUKSEHER

Håper alle får en fin helg, selvom omstendighetene er som de er. Vi snakkes i morgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg