BY THE POOL

P6020054-2P6020034-2

To bilder fra shooten i dag! Dette var vel og merke før jeg hoppet i vannet og så ut som en drukna rotte.. Haha 😀 Koste meg skikkelig masse på jobb med ni andre bloggere med kamera på slep. Gleder meg veldig til å se det endelige resultatet, samtidig som jeg gruer meg også. Er så uvant å se seg selv på film, dessuten er jeg verdens dårligste og kleineste skuespiller. Så vet ikke helt om mitt resultat blir så alt for bra, men jeg har stor tro på at de klarer å gjøre noe gøy ut av det uansett 😀 Flinke mennesker vi jobbet med i dag, det er det ingen tvil om!

Det ble tatt massevis av bilder i dag, så det kommer et skikkelig bildedryss senere. Har lagt ut masse på snapchat (julianyland), så legg meg gjerne til om du vil se litt videoer også!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg