butikkløping og glade tanker

TGIF!!! Klokken fire i ettermiddag skal jeg slå hjul, ta trippel salto og turne veien hjem fra jobb, for da er det endelig helg! Dagen før den store dagen. MIN BURSDAG <3 <3 Herregud som jeg maser om bursdagen min, til alle og enhver. Har gått i to uker å annonsert at på lørdag fyller jeg år. Jeg tipper folk er riiiimelig lei av å høre det nå, og de fikk det sikkert med seg første gangen jeg sa det.. Haha! I dag var det absolutt ingen problem å stå opp, noe det forsåvidt aldri er på fredager. Fikk tatt meg en dusj til og med, noe jeg aldri rekker på morgenen i og med at jeg står opp sekundet før jeg må springe ut døren. For bare et par uker siden var jeg så flink til å stå opp, men plutselig har jeg blitt verdens største sengeelsker. Nå dvasker jeg rundt i morgenkåpe, deilige pelstøfler og en kopp te i hånden. Har enda god tid før jeg må springe opp på jobb. Og ja, jeg springer faktisk til jobb. Litt morgentrening er aldri feil, gjør det beste ut av hvert eneste skritt du tar! For eksempel når du shopper. Hva med å springe mellom butikk til butikk? Hahah, ler litt av tanken egentlig.

Zara ligger enda å sover som en stein, som vanlig. Løftet litt på dynen i sta, men da skulle dere sett blikket jeg fikk! Hjelp, om blikk kunne drepe hadde jeg falt død om på flekken. Har dere noen spennende planer for helga? Etter jobb skal jeg nesten rett på trening, så kan jeg ta helg med god samvittighet! Ikveld skal jeg handle inn sykt mye godteri og potetgull, og jeg skal søren meg spise opp alt også. Mmm.  Jeg ønsker alle sammen en nydelig fredag, tenk at nå er det endelig helg igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg