BURSDAG PÅ ETTERSKUDD

Heeeeey fra gladlaksen som kommer med nok et happyinnlegg. Som sagt feiret jeg bursdagen min med jentene i går, herregud så deilig det var å samles ♥ Vi startet kvelden med vin, cupcakes og skravling hjemme hos Ellen før vi dro ut for å spise. Egentlig var planen å spise på et helt annet sted, men i siste sekund bestemte vi oss for å dra på Arti Resturant i stedet. Det er en indisk resturant med helt fantastisk mat, mmm! Jeg spiste der faktisk på bursdagen min i fjor også, vel og merke med min tidligere kjæreste. Haha! Dette blir vel en tradisjon, lurer på hvem jeg tar med meg neste år 😉 Etter middagen fant vi ut at kvelden var enda ung, så vi dro videre på No Stress for å ta en drink. Plutselig ble alle ganske sliten, så vi dro hver til vårt. Jeg sovnet seriøst sekundet jeg la meg ned i sengen. Jeg elsker å legge meg når jeg er så sliten som i går, da sover jeg som et barn! MEN, nok babling fra meg, under har du et bildedryss.

  

BLUSE HER, jeg hadde på meg denne fantastiske blomsterblusen i går. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde den i skapet, men herregud så fin den er! Kommer nok til å bruke den mye fremover 😀

Tusen takk for en fantastisk feiring ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg