BURGUNDRY

IMG_5970-2

IMG_5960-2IMG_5962-2  IMG_5989-2

Genser – HER / Skinntights – HER / Boots – HER

I dag da alarmen ringte sto jeg ovenfor et vanskelig valg. 1. Stå opp å hoppe i dusjen for å vaske håret, eller 2. sove 30 minutter til. Som dere ser på håret mitt gikk jeg for dør nummer to. Jeg er egentlig ikke vanskelig å ha med å gjøre når det kommer til å stå opp tidlig, men i dag var det ufattelig tungt! Antrekket mitt i dag er derfor så chill man kan få det. Det er veldig sjeldent jeg går med slike type gensere, men denne likte jeg så godt – spesielt fargen!
Hallo folkens, i kveld skal jeg lage pinnekjøtt! Jeg har enda besøk av Andreas, og planene var å dra på Sumo for å spise sushi. Plutselig fikk vi begge sånn kick etter å spise julemat før han reiser i kveld, så jeg løp på butikken for å handle inn. Pinnekjøttet skal jo vannes ut i god tid før man lager det, så nå har jeg googlet nettet rundt etter måter å “hurtigvanne” det på. Håper det ikke blir alt for salt, selvom det egentlig ikke spiller noen rolle akkurat i dag. Pinnekjøtt er så digg ♥ Senere skal jeg følge han ned på togstasjonen, så frem til da skal vi bare kose oss med god mat og drikke.
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg