BRUNETTE!

Hei! I dag har jeg brukt store deler på Hendrix Hair nede på Pilesredet, der flinke SIlje var frisøren min. Kom ned dit i tro om at jeg kun skulle sette på nye tape extensions, men slik ble det ikke. Fikk også farget håret mitt en ny farge, og jeg er sååå utrolig fornøyd! Veldig uvant, men jeg elsker det. Hendrix er uten tvil den beste frisøren i Oslo! Dette er egentlig bare et hasteinnlegg, for nå må jeg fyke videre. Et fullstendig innlegg med før og etter-bilder kommer i kveld. Nå skal jeg og Glenn ut å ha litt kvalitetstid for oss selv, siden jeg reiser bort i to uker i morgen. Nå skal vi ned på Aker Brygge for litt middag og vin! Det er mørkere i virkeligheten. Hva syns dere? 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg