BRUN OG BLID

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Hei fra en brun og fornøyd Julia! Det har ikke vært en selvfølge denne sommeren nemlig.. Ikke at dere som har lest bloggen min har oppdaget det, for jeg har klart å skjule blekheten min ganske godt.. Haha! Alt man kan gjøre i lightroom og picmonkey ♥ Uansett, i dette innlegget var ikke planene å avsløre mine bilderedigerings-hemmeligheter, men å nok en gang skrive om min favoritt spraytan. Dere som har fulgt med bloggen min en stund er vel ikke uviten om selvbruningen fra Sunspa?

Jeg har testet alle variantene flere ganger, og jeg har ikke brukt en annen selvbruning på flere år! Helst liker jeg jo å være naturlig brun, men når det ikke har vært sol i Bergen i sommer og man ikke burde ta solarium for ofte får jeg bare bite i det sure eplet. Selvbruning er jo så kjapt og enkelt om man gjør det rett, så det er jo ikke noe problem!

Guide til hvordan påføre selvbruning:
  1. Skrubb huden godt i dusjen!
  2. Klapp huden tørr, og ikke påfør fuktighetskrem verken på kropp eller i ansikt før påføring
  3. Spray cirka 30cm fra kroppen på de områdene du ønsker å bli brun
  4. Stå å “tørk” i cirka fem minutter før du kler på deg

Veldig enkelt, med andre ord 😀

Image and video hosting by TinyPic

Her er de to produktene jeg bruker fra Sunspa. Jeg har brukt også “sunspa fitness” mye siden jeg trente endel før, mens nå som jeg har blitt litt…..latere holder jeg meg kun til Sunspa Chocolate på overkroppen! Ja, du leste rett. På overkroppen. Jeg bruker nemlig én selvbruner på overkroppen (fra puppene og opp), og en annen på underkroppen. Grunnen til det er enkelt og greit fordi jeg liker best en spray over, og en krem til bena. Jeg føler selv det er mye lettere å kontrollere hvor man påfører selvbruneren på den måten, hihi.

Sunspa Chocolate er en spray som er helt fantastisk! Den skjolder ikke, kleber ikke og gir et jevnt og fint resultat. Du blir ikke sjokkbrun over natten, men den gir en fantastisk glød du gjerne kan bygge på om du ønsker. Det er jo helt krise om man går fra albino på mandag, til tre-ukers-Mallorca-brun på tirsdag. Da skal jeg love deg at det blir skjolder! Dette er min all time favoritt spraytan!

Du finner den HER! ♥

Sunspa Luxury Gradual Tan er selvbruneren jeg bruker på bena. Det er en silkemyk krem som er superenkel å påføre! Grunnen til at jeg liker krem på bena er fordi det er så mange kriker og kroker (da mener jeg knær, tær osv), og jeg syns det er lettere å holde oversikt med en krem contra spray. Denne gir en dyp og varig farge som også er lett å påføre mer med uten at man plutselig ser ut som Julia Nyland anno 2009 (de som vet, de vet). Det er forresten ikke uten grunn at den heter Luxury! Denne kremen føles skikkelig eksklusiv, og har en fantastisk duft av kokos.

Du finner den HER! ♥

Image and video hosting by TinyPic

Et stort tips om du skal brune selvbruning i krem eller mousse-form er: ALLTID BRUK HANSKE! Å bli like brun inne i håndflaten som resten av kroppen er ikke kult. Denne hansken gjør påføringsjobben til en drøm, og jevner ut mye bedre enn de hanskene man for eksempel får tak i på apoteket (de er jo helt krise, hvorfor brukte man de før??). Du finner hansken HER ♥

I dag har coverbrands salg på HELE nettbutikken! Det betyr rabatter på alt fra Sunspa, til Lulus, til GHD, til Bare Minerals, til theBalm – listen fortsetter. Sjekk ut hele salget HER 😀

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg