BRUN ÅRET RUNDT, UTEN SOLARIUM

ANNONSE – I samarbeid med Good for Me

Jeg husker da jeg var 16 år, sponset av Brun og Blid og lå nesten mer i solarium enn jeg gjorde i min egen seng hjemme hos mamma. På den tiden tenkte jeg at rynker, pigmentflekker, solskader og den slags var “den tid, den sorg”. Mye har forandret seg siden den gang. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg klasket kroppen langflat ned i et solarium. Da jeg var i Spania forrige uke brukte jeg også høy faktor på hele kroppen, og 50+ i ansiktet. En stor kontrast til tidligere da jeg grillet flesket i olje uten faktor.

Men, én ting har ikke forandret seg siden 2010. Jeg må være brun! Ikke “jeg liker å være brun”, jeg MÅ faktisk være brun. Jeg føler meg ikke vel uten en viss glød året rundt. Kanskje overfladisk for mange, men jeg opplever at jeg både presterer og jobber bedre om jeg føler meg vel i eget skinn. En naturlig glød og brunfarge er dermed et must for meg. Som en investering i hverdagen generelt, om man kan si det sånn. Det skal ikke nødvendigvis mer til!

Det er ikke bare jeg som har forandret mine solingspreferanser det siste tiåret, kosttilskudd har også utviklet seg siden den gang. Med Betakaroten Gold fra Good For Me kan jeg holde gløden igjennom hele året, uten å måtte sole meg unødvendig på vinterstid. For ja, man får faktisk farge uten å være i solen også! På bildet over har jeg ikke solt meg på lenge, og bildet er tatt på vinteren. Betakaroten Gold har et helt naturlig fargestoff som er utviklet med kokosolje for bedre opptak som lagres i hudcellene. Som igjen gir glød, noe dere kan se resultatet av på bildet over 😀

Jeg bruker Betakaroten Gold hele året, og fargen varierer naturligvis ettersom hvor mye jeg er ute i solen. Bildet i den røde kjolen er fra februar, mens bildet over her igjen er fra juni. Det ser kanskje ut som om jeg har grillet meg hele sommeren, men fargen fikk jeg faktisk etter et par turer i St. Hanshaugparken! Alt som trengs er to tabletter med Betakaroten Gold hver dag. Det må selvfølgelig sies at det fungerer best når solen står høyt på himmelen!

Nå skulle jeg selvfølgelig hatt noen fancy bilder der jeg poserer med Betakaroten-boksen i sydligere strøk. Men, for meg er det helt unaturlig å ta med meg Betakarotenen på stranden. Haha! Jeg tar tablettene hver eneste morgen, og boksen er plassert ved tannbørsten min på badet. To tabletter is all you need. Jeg er kanskje litt nørd, men jeg kan bli ganske kvalm av visse typer kosttilskudd om jeg tar de på tom mage. Heldigvis har jeg ikke det problemet med Betakaroten Gold. Bare en liten unødvendig utsporing der 😉 Haha!

Denne lille boksen er med meg overalt, i dette tilfellet på hotellet der jeg er nå ♥

 

HVORFOR VELGE BETAKAROTEN GOLD?

– Dyp og varig brunfarge, hele året!
– Det er 100% vegansk
– Gir glød uansett om du er i solen eller ei
– Gir bedre beskyttelse
– En dyp brunfarge som varer
– Utviklet med kokosolje for bedre opptak i kroppen
– To tabletter om dagen, en trygg og effektiv dose!

BRUK KODEN JULIA20 FOR -20% EKSTRA AVSLAG HER

PS! Det er allerede -50% på siden, og med koden JULIA20 får dere ytterligere -20% rabatt 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg