BRICK WALL

Jeg skal holde meg kort, tittet egentlig bare innom for å vise dere mitt siste antrekk. I kveld har jeg besøk av to søte venninner, jeg har laget proteinrundstykker og nå koser vi oss med kveldsmat og skravling. Det beste jeg vet! Denne mandagen har vært travel, men veldig fin. Håper du kan si det samme 🙂 Vi snakkes i morgen tidlig!

IMG_0877-2whiteshirtIMG_0817-2IMG_0870-2IMG_0846-2IMG_0884-2

whiteshirt2SkjorteHER (annonselenke)/ BukseZara / SunniesCéline / VeskeLeo Wulff / SkoM.A.M.B

4 kommentarer
    1. Du ser alltid så bra ut, Julia! Kjør på med flere antrekksposter, det er så inspirerende! Ha en fin dag 🙂

    2. Du stråla!:-) Og så fine solbriller! Eg kler virkelig ikkje små solbriller, så elska når dei e såpass store! Ke heite modellen på Celine solbrillene? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg