BREKT TÅ OG BERGENSTUR

Hei fra Bergen! Jeg har kanskje glemt å sagt det, men forrige uke brakk jeg mitt første ben i kroppen så langt i livet. Først trodde jeg det bare var en skikkelig alvorlig forstuing, mens etter besøk hos legen har jeg visst brekt tåen min. Hva skjedde? Jo, jeg klarte å sparke foten min inn i listen på vei inn fra balkongen i leiligheten. Selvfølgelig med en skyhøy promille etter et litt for vellykket middagsselskap, så jeg husker jo ingenting av dette. Dagen etter våknet jeg opp med en helt lilla og megahåven “fuck you” tå. Altså den ved siden av storetåen, haha.

OKEI jeg innså nettopp at jeg har skrevet et helt innlegg om tåen min. Jeg har oppnådd et nytt lavmål av uinteressante ting å blogge om. Hjelpe meg.

Som sagt er jeg i Bergen! Kom frem i går tidlig, og hele dagen ble bare brukt til kos. Vi satt ved sjøen å spiste reker, drakk vin, badet og bare koste oss. En skikkelig deilig fredag. Selvom det bare var tirsdag 😉 Haha! Jeg har helt mistet tellingen over hvilke dag det er. Det er egentlig ikke lov å si, men jeg gleder meg faktisk til høst og rutiner igjen. Føler jeg har kost meg i evigheter nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg