BREKKIE ON A BOAT

(Sponset)

P6167749-2
Mmmm mye godt på bordet der altså!

P6167751-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERAEspen og Hedda

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOverlykkelig frøken.. Haha!

P6167770-2

Noen bilder fra min morgen! Jeg og Glenn var invitert på frokost på en utrolig flott båt ved Aker Brygge, der vi fikk titte litt på buksekolleksjonen til Sweet Pants. Noen som har hørt om merket? Fikk med meg en sykt deilig bukse jeg kommer til å vise frem senere! Som mange kanskje vet bor jeg jo i joggisen halve dagen, eller iallefall de timene jeg er innenfor husets fire vegger. Det kunne ikke falt meg inn å gått rundt i jeans engang. Nok om det, nå skal jeg komme meg ut å nyte solen på takterassen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg