BREAKFAST CLUB

Nå sitter jeg mest sannsynlig på flyet på vei hjem fra London til Oslo! Gleder meg til vi lander, da skal jeg på taxfree <3 <3 Haha, elsker tax free! Den i Oslo er jo den beste! Skal prøve å holde meg unna godteriavdelingen – for jeg skal jo bli sunn (og tynn) nå. Wiiii!
Glenn, meg, Thea og Christina 🙂 Tenkte å skrive litt om gårsdagen, da vi møtte Christina og Thea til frokost på Breakfast Club. Har hørt veldig mye om resturanten før, men jeg hadde ikke sett for meg at det var sånn der! Jeg så liksom for meg en stor fin resturant med god plass, men neida. Det var supertrangt der med et veldig høyt støynivå. Ikke dra dit fyllesyk!! Men jeg kan faktisk ikke klage, for maten der var utrolig god, og servicen upåklagelig. Det var supergod stemning mellom servitørene, og de danset rundt omkring på den trange plassen mens de serverte mat. Så moro! De serverer blandt annet pannekaker i mange forskjellige varianter. Personlig er jeg ingen søtmoms, så det ble club sandwich på meg – den var GOD!
Fine jenter!!  Alle bildene er stjelt fra June forresten! Har du sjekket ut den nye bloggen hennes? Link her 🙂 I kveld annonserer jeg forresten vinneren av epilator-konkurransen! Så du kan fremdeles melde deg på her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg