BRAZILIANSK

God morgen! Jeg kan ikke beskrive hvor deilig det er å være tilbake til “normale” arbeidsrutiner. Å jobbe på spreng før butikkåpningen var ikke annet enn moro, men rutinemenneske som jeg er setter pris på å jobbe innenfor faste rammer. Ish. Haha! Solen skinner også i Bergen i dag, og det gjør meg så lykkelig. Nå har det ikke gjort annet enn å regne her i flere uker føles det ut som, og det har faktisk vært samme temperatur her som det var i desember. TRIST!

Image and video hosting by TinyPic

Nå har jeg akkurat kommet tilbake til kontoret etter en tur på Beauty London. I dag tok jeg braziliansk voks i deres nye lokaler i Strandgaten 88, som de åpnet på fredag. Herlighet for et fresht lokale! Det er stort, lyst og splitter nytt. Bra jobba jenter! 🙂 Nå føler jeg meg fin nedentil, hihi!

Jeg går jo til Beauty London for alle mine “skjønnhetsbehandlinger”. Altså vipper, bryn og voksing. De har to lokaler i gågaten, Beauty London og Beauty Academy. Det er superflinke jenter som jobber der, og lokalene er også så flotte! Om du ønsker å bestille time sjekker du ut hjemmesiden deres HER, eller ringer 55011982.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Noen bilder fra deres nye salong i Strandgaten 88, fint eller hva?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg