BOR JEG I BERGEN?

Søndag i Beeeeergen! Fun fact (egentlig ikke så morsomt, men) jeg har ikke vært hjemme i Oslo siden november. Først åpnet vi den nye butikken, og så har bare dagene flydd. Husker omtrent ikke hvordan leiligheten ser ut. Bare at den er sykt fin, haha. Jeg skal prøve å få til en kjapp tur nå til uken, men til helga er det back to B-town siden Julian og Glenn kommer på besøk til oss. Som alltid vet jeg ikke helt hvor jeg bor. Bergen? Oslo? I en koffert? Svaret er ja til alle alternativene, egentlig.

LUE – SAMSØE / JAKKEHER / BUKSEHER / SKO – BY MALENE BIRGER

Fy faen altså. Jeg har spist så ekstremt mye i dag. Har ikke gått et minutt siden jeg sto opp der jeg ikke har vært mett. Bokstavelig talt. Det første jeg gjorde da jeg våknet var å spise chips-restene som sto på nattbordet, og da var helvete i gang. Nå skal jeg gå ned på kjøkkenet å ta meg litt is. Bare for å toppe magesekken helt til randen. Det er jo mandag i morgen, og en ny sunn uke står på planen. Jeg er så teit. Spiser liksom så sunt i hverdagen, mens på søndagen er jeg nærmest oppe i 5000 kalorier. Hva med å spre det litt mer ut…?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg