BOMTUR

DRESS FRA FILIPPA K

Et par snapshots fra Arch, som vi var på onsdag!

Herregud, i dag er jeg på syre ass. Kom til flyplassen i København sånn halv tolv, i god tro at jeg skulle rekke å blogge osv før flyet gikk klokken ett. Jeg satt meg godt til rekke i SAS loungen, tok meg et glass prosecco for å reparere (herregud, kvelden i går er en historie for seg selv), og sjekket skjermen der alle flyene er listet opp. Ingen fly gikk til Oslo klokken ett. Okei, tenkte jeg. Sjekket billetten på mobilen, for å innse at flyet mitt ikke går før HALV FIRE?!?!? Hva faen?? Det er så bom, og gir absolutt ingen mening. Men men. Flaks for lounge med gratis mat og drikke. Pluss bra internett. Men igjen, jeg tar aldri feil av tidspunkter. Knekk i personligheten ass. Heldigvis gikk flyet senere enn jeg trodde, og ikke tidligere. Haha!

Nå er jeg uansett på vei til Oslo, så vi snakkes derfra 😀

4 kommentarer
    1. Haha, huff! Godt du ikke tok feil, og trodde at flyet gikk senere enn det skulle. Bedre å være tidlig ute da 🙂 Synd du ikke er i Bergen i helgen, hadde håpet å se deg når jeg skulle innom Regn i morgen 🙂 Reiser opp dit i morgen, fordi kjæresten og jeg skal på konsert på kvelden! Vi har litt tid før konserten begynte, og da tenkte jeg at jeg måtte innom Regn en tur, og kanskje være så heldig å møte deg også 🙂 Men du må kose deg mye i Oslo fram mot Dubai uansett, og jeg håper du får en fin helg <3

      1. Såå hyggelig, håper du koser deg maks i Bergen! 😀 Dumt jeg ikke er der, hadde vært veldig hyggelig å sagt hei <3 Håper du har en super helg, stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg