BOMTUR

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly.com

 JAKKE – GESTUS HER / GENSER – BY MALENE BIRGER HER / BUKSE – NLY HER / SKO – MISSGUIDED HER

Det skal ikke være bare-bare å komme seg hjem fra Sotra! Som dere helt sikkert har fått med dere nå har vi åpnet ny butikk på Sartor Storsenter som er på Sotra utenfor Bergen. I går var jeg i sjappa til litt over 22, og da jeg skulle kjøre “hjem” igjen til typen og Nesttun var det sperringer overalt, stengte tuneller og you name it. Smarte meg bestemte seg derfor for å ta en “snarvei” via flyplassen for å komme kjappere hjem. Klokken nærmet seg halv elleve og jeg var maks lite interessert i å kjøre omveier som følge av stengte veier og tuneller. Det endte selvfølgelig opp med at jeg kjørte meg vill, gikk tom for strøm på telefonen og kom ikke hjem før klokken var godt over elleve. Ja, okei dette var kanskje ikke den mest spennende historien dere har lest i dag. Trodde egentlig jeg skulle få en morsom vri på den håpløse kjøreturen, men den gang ei.

Her har dere snapshots av dagens antrekk iallfall! Alt er fra den siste pakken jeg fikk fra Nelly, og jeg tenker å vise dere alt til helgen 😀 Har utrolig nok fått en ny skinnbukse-favoritt også. Det er vel den femte favoritten så langt i år? Haha! Man ser det ikke så godt på bildet, men denne er super highwaist og sitter bra på de riktige stedene. Anbefales!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg