BOBLESHOPPING

(inneholder annonselenke og reklame for egen butikk)

Image and video hosting by TinyPic

Jumpsuiten finner du HER ♥

Åh, jeg tror ikke dere forstår hvor langt inne det satt for meg å merke innlegget med “reklame”. Butikken er så stor del av livet mitt, og skal jeg liksom merke hvert innlegg jeg nevner butikken i med reklame? Ja, tydeligvis skal jeg det. Helt sykt spør du meg! I innlegg som dette kan jeg forstå at merking må til, men når jeg skriver at jeg står å jobber? Helt utrolig irriterende. Men, rett skal være rett så jeg skal ikke krangle mer på det. Selvom jeg syns de reglene er helt idiotiske. Sånn skikkelig. Men, den diskusjonen orker jeg ikke ta på bloggen. Kanskje bare automatisk skal merke hvert eneste innlegg med reklame, så jeg slipper å havne i trøbbel 😉

Over til det innlegget egentlig skulle handle om: I går kveld inviterte vi venner, kunder og bekjente til “bobleshopping” i butikken etter stengetid. Det er et konsept vi har vært veldig spente på å teste ut, og det kunne virkelig ikke gått bedre. Jeg er fornøyd ♥ Man er jo alltid livredd for at ingen kommer til å komme når man arrangerer noe slikt, men allerede fra klokken seks var det fullt i butikken. Det er så moro at jeg ikke helt klarer å forklare det. Bobleshopping er enkelt og greit at vi inviterer til litt shopping med bobler i glasset. De byr vi naturligvis på, og man kan ta så mye man vil! Hihi. I går samarbeidet vi også med resturanten Bare Vestland som er en av Bergens definitivt beste resturanter etter min mening. Noen som har vært der? Helt fantastisk mat, nydelig service og en rød tråd i hele konseptet. Anbefales veldig. Under har du et lite bildedryss, flere bilder kommer vi til å legge ut på facebook her.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

For en vellykket kveld ♥ Nå har vi også “Bobleshopping” på nettbutikken! Vi har salg helt til søndag, så her kan man gjøre mange gode kupp. Sjekk det ut HER.

2 kommentarer
    1. ser i hvert fall ut som det går fint for seg i butikken deres 😀 jeg var i bergen i sommer, men jeg gjorde dessverre ingen innsats på å finne butikken. neste gang, lover. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg