BOBLER OG HOTELLSENG TIL KVELDS

(sponset opphold)

IMG_9153 kopi-2IMG_9162-2

Sjekket inn på Scandic Byparken!

Her har jeg faktisk blitt oppgradert til en junior suite, så nå kan dere tro jeg koser meg 😉 Damene i resepsjonen er søte, så her føler jeg meg virkelig velkommen. Hadde heller ikke forventet å komme til bobler i glasset, men som dere vet takker jeg aldri nei til det 🙂

Her skal jeg bo frem til i morgen, og grunnen til det forteller jeg senere. Det kommer uansett til å bli kjempedeilig å sove i hotellseng, og ikke minst spise deilig frokost i morgen tidlig. Visste du at frokosten på dette hotellet er prisbelønnet? Det visste ikke jeg heller før nå nettopp! I dag har jeg forresten gjemt meg på rommet hele dagen, siden i dag tidlig var jeg på TL Salongene å tok spraytan! Da fikk jeg ikke lov til å dusje på åtte timer, og jeg så mildt sagt ikke digg ut før dusjen. Haha. Resultatet ble derimot veldig bra, det viser jeg dere i morgen.

IMG_9101-2IMG_9115 kopi-2IMG_9146-2

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg