BLUE JEANS

Noen trenger tydeligvis å gå igjennom skuffer og skap, for jeg fikk helt sjokk da jeg fant frem denne jeansen for et par dager siden. Hadde helt glemt at jeg hadde den! Litt moro er det jo å finne plagg i sin egen garderobe man ikke visste man eide, det føles nesten ut som jeg har shoppet! Haha 😀 Deilig var det iallefall å få litt farger på beina etter en vinter med mye svart. Endelig kan de ordentlige jeansene brukes igjen, og det fryder meg mer enn jeg hadde trodd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke og jeans – Zara / Skoher (adlink)

Denne buksen fant jeg faktisk på Zara for bare 399kr i fjor, liker jeansene der kjempegodt!

5 kommentarer
    1. Skikkelig fint antrekk og likte veldig solbrillene, det er sååå fint med cateye jo. (okei ser ikke helt om det er cateye du har på i akkuratt dette antrekket pga vinklene ogsånn på bildene, men har sett dem før hvertfall i et av de forrige outfittsbildene)

    2. hvordan klarer du å gå i disse skoene? Jeg fikk 5 heftige gnagsår som så ut som 2.gradsforbrenning fordi de var så dyp, etter å ha brukt dem 1 dag på skolen. Skoene er ikke for små og jeg har heller ikke noe bred fot.
      Drit kipt, for de er så fiiiin :((( Har du samme opplevelse med skoene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg